Populāri jautājumi par sūtījumiem

Jautājumi un atbildes

Šajā sarakstā ir sniegtas atbildes uz dažiem visbiežāk uzdotajiem jautājumiem. Ja šeit neatradāt atbildi uz savu jautājumu, sazinieties ar mums.

Pirmo reizi?

Sender.lv ir portāls, kas apvieno visus populārākos kurjerpasta pakalpojumus vienā personīgā kabinetā.

- Labākās cenas – mēs esam apkopotājs un brokeris, kas uztur lielu apjomu sūtījumu ar katru kurjeru un dalāmies ar atlaidi ar visiem lietotājiem.
- Liela kurjeru un piedāvāto pakalpojumu izvēle vienā personīgajā kabinetā.
- Ērts lietošanā – viens noformēšanas process, izvēloties jebkuru kurjeru.
- Eksperta loma – vienmēr palīdzēsim izvēlēties labāko servisu un atrisināt jebkuru jautājumu.
- Ērti norēķinu veidi - ikmēneša un dienas rēķins par visiem sūtījumiem uzreiz, maksājums ar karti, PayPal, maksājums caur banku.

Mēs regulāri attīstām servisu, lai ietu vienlaicīgi, līdz ar laiku un apmierinātu mūsu mīļo lietotāju pieprasījumus.

Kā agregators mēs apstrādājam ievērojamu skaitu paku ar dažādiem kurjerpasta pakalpojumiem, izmantojot mūsu platformu. Tādējādi mēs iegūstam ekskluzīvas priekšrocības, izdevīgus sadarbības nosacījumus un atlaides, ko varam nodot tālāk jums, mūsu vērtīgajiem klientiem!

Mūsu pakalpojumi ir pieejami gan fiziskām personām, gan juridiskām personām. Jūs varat ātri reģistrēties un rezervēt sūtījumu, nerakstot līgumu.

Piegādes maksu tiek veikts tieši caur sender.lv, mēs jūs neiestūmējam uz kurjerdienestu mājaslapām. Pēc pasūtījuma veikšanas jūs redzēsiet maksājuma lapu, kurā būs jāizvēlas vēlamais maksājuma veids, piemēram, bankas pārskaitījums, kredītkarte, PayPal un citi maksājuma veidi. Mēs piedāvājam arī ikdienas un mēneša rēķinu visiem jūsu sūtījumiem vienā rēķinā. Jūsu personiskās un finanšu informācijas netiek nodotas trešajām personām.

Mūsu vietnē ir pieejama arī iespēja pieslēgties tieši pie Sender.lv izmantojot API vai ar speciālu moduļu.

Diemžēl šobrīd mums nav pieejama piegāde brīvdienās.

Pirms pakas nosūtīšanas

Jā, jūs varat izdrukāt nosūtīšanas etiķeti uz parasta papīra un pielīmēt to pie savas pakas vai paletes.
Lai izdrukātu nosūtīšanas etiķeti, atveriet tiešsaistes nosūtīšanas etiķetes veidni, aizpildiet nepieciešamo informāciju par sūtījumu, noklikšķiniet uz “drukāt” un izvēlieties opciju drukāt uz parasta papīra. Pārliecinieties, ka printerī ir ievietota papīra lapa. Pēc tam, kad etiķete ir izdrukāta, rūpīgi izgrieziet to un piestipriniet to pie caurspīdīgas līmlentes. Stingri pielīmējiet etiķeti pie savas pakas vai paletes. Tādā veidā nosūtīšanas etiķete paliks pievienota visā piegādes procesā.

Nosūtīšanas etiķete ir svarīga piegādes procesa sastāvdaļa, kas palīdz pārvadātājiem precīzi un efektīvi piegādāt pakas saņēmējiem. Parasti tā satur svarīgu informāciju, piemēram, sūtītāja un saņēmēja kontaktinformāciju, pakas svaru, izsekošanas numuru kopā ar svītrkodu un nosūtīšanas datumu.

Etiķešu konsekventa noformēšana ir nepieciešama efektīvai izsekošanai, un standarta nosūtīšanas etiķetes izmērs parasti ir 4 x 6 collas (10,16 x 15,24 cm). Sniedzot visu nepieciešamo informāciju, nosūtīšanas etiķete palīdz pārvadātājiem izvairīties no kļūdām un kavējumiem, galu galā nodrošinot savlaicīgu un veiksmīgu piegādi.

Iepakojiet savu sūtījumu.
Jums pašam jāiepako sūtījums. Atrodiet piemērotu kasti un nodrošiniet drošu iepakojumu.

Izmēriet un nosveriet savu sūtījumu.
Izmēriet platumu, augstumu, dziļumu un nosveriet kasti ar visiem priekšmetiem pēc iepakošanas.

Veiciet pasūtījumu mūsu mājaslapā.
Ievadiet sava sūtījuma detaļas, norādot sūtījuma veidu, svaru un galamērķi.

Izvēloties piegādi "no durvīm", sagaidiet kurjeru un nododiet viņam sūtījumu.
Sūtot no pakomāta, ievietojiet sūtījumu pakomātā 5 dienu laikā.
Nosūtot paleti, precizējiet, vai nepieciešams pacēlājs, ja jums tāda nav.

Sīkāku informāciju lasiet sadaļā: Kā nosūtīt?

Bieži vien, kad sūta preces, ir jānorāda to svars. Lai izvairītos no svara pārsniegšanas, daudzi norāda pārlieku augstu svaru, kas palielina sūtījuma izmaksas. Ieteicams izmantot vecmodīgu, bet efektīvu veidu, kā ātri izveidot svarus:

1. Atrast izturīgu drēbju pakaramo.

2. Ņemt divus vienādus maisiņus vai somas.

3. Ievietot vienā maisiņā lietas, kam zināms svars - miltus, makaronus vai sāls paciņu, var izmantot arī pudelēs ar ūdeni vai citiem šķidrumiem.

4. Ievietot mantas, kuras vēlamies nosūtīt, otrā maisiņā.

5. Uzkarināt maisiņus ar pakaramu, izlīdzināt jaunizveidotos svarus, pieliekot vai noņemot atsvarus.

Izvēloties kurjeru, Jūs varēsiet iepazīties ar katras kurjera kompānijas piegādes termiņiem. Piegādes laiks atšķiras atkarībā no kurjera servisa un izvēlētās pakalpojuma veida. Daži pakalpojumi nodrošina piegādi noteiktā termiņā, savukārt citi sniedz tikai aptuveno piegādes laiku.

Kad Jūsu sūtījums ir nosūtīts, Jūs varat izmantot sūtījuma izsekošanas kodu, lai uzzinātu aptuveno sūtījuma ierašanās laiku.

Kad jūsu sūtījums ir ceļā

Personīgajā kabinetā dodieties uz pasūtījumu vēsturi un izvēlieties vajadzīgo sūtījumu. Pēc tam noklikšķiniet uz pogas "Izsekot". Jūs nokļūsiet kurjerpasta tīmekļa vietnē un redzēsiet sūtījuma vēsturi.

Kas jādara, ja...

Piegāžu jomā mēs jau strādājam ne pirmo gadu. Kopumā mūsu statistika parāda, ka piegāde ar kurjeru ir vairāk uzticama, nekā Pasts - pateicoties īsākiem piegādes termiņiem un rūpīgāku attieksmi pret sūtījumiem. Bet, diemžēl, ir arī gadījumi, ka sūtījumi neaiziet līdz savam adresātam. Tādēļ šajā rubrikā izstāstīsim ko darīt, ja pazudušais sūtījums izrādījās Jūsējais.

Pirmais solis: No sākuma jāpārliecinās vai pamats panikai tiešām ir. Parasti, gandrīz visas kurjeru kompānijas, katram sūtījumam piešķir trek-numuru. Tāpēc pārbaudām sava sūtījuma statusu pēc trek-numura.

Otrais solis: Ja sūtījuma statuss ilgu laiku neatjaunojās un visi piegādes termiņi sen jau iztecējuši, tad netērējiet laiku, sākam meklēšanu. Lai sāktu meklēšanu, nosūtītajam vai saņēmējam ir nepieciešams iesniegt sūdzību tam, kas sniedza viņam šo pakalpojumu, kurjera kompānijai vai pasta nodaļai.
Piezīme. Ja Jūsu sūtījums bija noformēts caur nosuti.lv servisu, mūsu speciālisti palīdzēs Jums sastādīt iesniegumu.
Lūk kas nepieciešams, iesnieguma iesniegšanai uz sūtījuma meklēšanu:
- Iesniegums brīvā formā;
- Dokuments, kas apliecina nosūtīšanas faktu;
- Dokuments, kas apliecina sūtījuma vērtību.

Trešais solis: Pēc tam, kad iesniegums ir nosūtīts kurjera kompānijai, būs nepieciešams gaidīt. Atbildi, dažkārt, var gaidīt līdz pat mēnesim.

SVARĪGI zināt! Veiksmes gadījumā, Jūsu sūtījums tiks atrasts un nosūtīts saņēmējam. Gadījumā, ja nu tomēr sūtījums neatrodas, Jums tiks kompensēta sūtījuma vērtība kā arī piegādes izmaksas, bet, gadās arī citi scenāriji, par tiem mēs Jums pastāstīsim nākamajā rubrikā...

Novēlam Jums, lai Jūsu sūtījumi nepazustu!

Saņemot papildu rēķinu no piegādes uzņēmuma pēc kāda laika, tam var būt vairāki iemesli:

Atšķirība svarā vai izmēros: Mēs saprotam, ka ne vienmēr ir iespējams ofisa vai mājas apstākļos tieši nosvērt vai izmērīt paku. Tādā gadījumā, tiešus mērījumus veic pats kurjers, kad Jūsu paka tiek atvesta uz noliktavu. Un ja gadās tā, ka Jūsu sūtījums ir izrādījies smagāks un lielāks, pēc Jūsu norādītajiem pieteikuma, tad kurjers piestāda mums papildus rēķinu, kuru mēs arī pārsūtam Jums. Pēc noteikumiem, rēķinus no kurjeriem mēs saņemam reizi mēnesī - no šejienes arī izriet, ka papildus rēķinu Jūs saņemat novēloti.

Maksa par atkārtotu piegādi vai atgriešanu: Ja ar sūtījuma piegādi radās problēmas (piemēram, nepareiza adrese, saņēmējs nebija pieejams), un sūtījumu nepieciešams atkārtoti piegādāt vai atgriezt, piegādes uzņēmums var iekasēt papildus maksu par šīm pakalpojumiem.

Izdevumi par muitas noformēšanu: Starptautiskiem sūtījumiem muitas noformēšanas procedūras var radīt papildus izdevumus. Tie ietver importa nodevas, nodokļus un noformēšanas maksas, kas bieži nav iekļautas sākotnējā piegādes cenā.

Protams, mēs cenšamies izveidot servisu tā, lai tas būtu maksimāli ērts un izdevīgs, un lieliski saprotam mūsu klientu sašutumu, kuri (iespējams) jau pēc sūtījuma saņemšanas, negaidīti saņem papildrēķinu par minēto sūtījumu – Jūs noteikti padomājat - atkal krāpšana? Mēs pastāvīgi sazināmies ar kurjeriem, lai uzlabotu šo situāciju, kuri jau šobrīd sāk sūtīt operatīvu informāciju par sūtījumiem, lai Jums nerastos negaidīti pārsteigumi.

Galvenais kurjeru kompāniju pienākums – veiksmīgi piegādāt kravu līdz galamērķim, bet...transportēšanas procesā var rasties vairākas neparedzētas situācijas kā rezultātā var tikt radīti bojājumi kravai.

Tāpēc šajā rakstā, izskatīsim kravas saņemšanas algoritmu secību. Kā teikts citātā: “Brīdināts, tātad, bruņots ”.

Sūtījuma pieņemšanas noteikumi

Nekādā gadījumā! Ne pie kādiem apstākļiem! Pat, ja kurjers steidzās. Uzreiz neparakstiet piegādes apliecinājumu, pirms neesat pārliecinājušies, ka ar sūtījumu viss ir kārtībā. Jums ir tiesības atvērt sūtījumu un pārbaudīt tā saturu, īpaši tad, ja ir redzami vizuāli iepakojuma defekti.

Svarīgi zināt: Parakstījāties – tātad apstirpinājāt saņemšanu un pretenziju neesamību!

Tādi kurjeri kā Itella, Venipak...protams, izskatīs Jūsu pretenziju , un ar to arī viss, Jūs, visdrīzāk, nepanāksiet kompensācijas izmaksu.

Tāpēc, kravas saņemšanas brīdī, iesakām novērtēt pakas izskatu!

Ja kurjera klātbūtnē konstatējāt vizuālus defektus, tad nekavējoties, veram vaļā sūtījumu un pārbaudām tā saturu. Ja sūtījuma saturā pamanījāt iztrūkumu vai bojājumus, tad kurjeram nepieciešams dokumentēt šo faktu.

Šis akts būs Jūsu galvenais dokuments, ar kura palīdzību, kurjera kompānijai būs pienākums izmaksāt Jums kompensāciju!

Parasti, daudziem kurjeriem ir atsevišķa veidlapa – AKTS, gadījumā, ja kurjeram nav atsevišķas veidlapas, tad šo faktu dokumentē piegādes apliecinājumā.

Pēc akta sastādīšanas, Jums uzreiz nepieciešams paziņot par to kravu pārvadātājam un sastādīt pretenziju. Ja Jūsu sūtījums tika noformēts caur sender.lv. servisu, tad nepieciešams par to ziņot mums.

Ja Jūs parakstījāt piegādes apliecinājumu, bet vēlāk konstatējāt bojājumu, nekādā gadījumā nenolaidiet rokas, sitiet trauksmi un rakstiet pretenziju.

No visa augstāk minētā, gribam arī pievērst Jūsu uzmanību, ka kvalitatīvs iepakojums - veiksmīgas piegādes atslēga. Turklāt, nevajadzētu arī aizmirst, ka kravas pārvadājuma laikā, var gadīties dažādas fors mažora situācijas, tādēļ, kravas ar īpaši lielu vērtību, mēs iesakām papildus apdrošināt.

Ar labākajiem novēlējumiem,
sender.lv komanda

Šādi gadījumi ir ļoti reti, taču tie notiek. Ja jūs neesat pasūtījis pakalpojumu "Dokumenta pārbaude", iespējams, ka kaimiņi ir saņēmuši sūtījumu - sazinieties ar viņiem. Ja tas nepalīdz, rakstiet mums. Mēs no kurjerpasta kompānijas pieprasīsim piegādes veidlapu ar saņēmēja parakstu, uzsāksim izskatīšanu un veiksim citus pasākumus. Mēs jums palīdzēsim un atradīsim jūsu sūtījumu!

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

Ja jūs esat norādījis nepareizu informāciju, lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot uz mūsu tālruņa numuru (+37126004459) vai rakstot uz e-pastu info@sender.lv.

Sūtījumi uz Latviju no citām valstīm

No 2019. gada 19. novembra sūtījumu saņēmējam, paciņām no valstīm ārpus ES, būs nepieciešams pašiem aizpildīt muitas deklarāciju sistēmā -> www.eds.vid.gov.lv. Tas pirmkārt skars preču iegādi no Ķīnas populārā servisa"aliexpress".

!Muitas nodokli un formalitātes vairs nekārtos muitas darbinieki, bet klientam pašam būs nepieciešams iesniegt muitai deklarāciju un aprēķinu elektroniskajā sistēmā EDS.

!! Pasta sūtījumi, kuru vērtība nepārsniedz 22 eur, nav jādeklarē un jāmaksā nodoklis. Savukārt, ja vērība ir no 22 - 150 eur, tad saņēmējam nepieciešams apmaksāt nodokli 21%. Ja vērtība ir virs 150 eur, tad bez nodokļa maksājuma vēl ir jāmaksā arī ievešanas nodoklis - tas atšķiras atkarībā no preces. Piemēram apģērbam tas ir 12% no summas.


!!! Jāņem vērā vēl viens svarīgs aspekts - ja sūtījuma saturā no trešajām valstīm ir pārtikas preces, izņēmums ir dzīvnieku valsts preces, (kafija, šokolāde, cepumi utt) tad to svars kopā ar iepakojumu nedrīkst pārsniegt 1 kg. Ja svars būs virs 1 kg, tad paka tiks sūtīta pārbaudei uz Pārtikas veterināro dienestu un tikai pēc tā būs nepieciešams aizpildīt arī deklarāciju.

Vai vēlaties aprēķināt muitas nodevu jau iepriekš? Tad izmantojiet muitas kalkulatoru - http://www.muitaspaligs.lv/.

Zināšanas par muitas formalitātēm palīdzēs Jums izvairīties no nepatīkamām situācijām. Kā teikts slavenajā sakāmvārdā "Brīdināts - tātad bruņots".

Patiesā cieņā,
Sender.lv komanda

Did not find an answer?

Sazinieties ar mūsu komandu, un mēs jums atbildēsim pēc iespējas ātrāk!

Sazinieties ar mumsSazinieties ar mums